Noëlle As is een 28-jarige content creator met een passie voor creativiteit, duurzaamheid en ondernemen. Op haar snelgroeiende kanalen (22k+ volgers op TikTok, 17k+ op Instagram en 20k abonnees op YouTube) inspireert ze dagelijks een betrokken community met originele DIY-projecten, upcycle-ideeën en eerlijke verhalen over haar ondernemersreis. Haar stijl is persoonlijk, praktisch en esthetisch sterk: ze neemt haar volgers stap voor stap mee in het maken van unieke woonaccessoires, kledingstukken of recepten, met een flinke dosis humor en energie.
Haar content beweegt zich rond zes kernpijlers: DIY, duurzaamheid, koken, interieur, ondernemen en upcyclen. Van duurzame swaps en seizoensgerechten tot interieurstyling en tutorials over het hergebruiken van materialen, Noëlle weet trends te vertalen naar creatieve formats met impact. Ze is snel, hands-on en denkt graag mee met merken die écht iets willen vertellen.
Inspiratievideo’s en tutorials waarin ze DIY projecten, woonaccessoires, decoraties en kledingstukken zelf maakt.
Inspirerende posts en reels over duurzame productkeuzes, eco-vriendelijke swaps en tips om een duurzame levensstijl te omarmen.
‘Voor en na’ video’s hoe ze oude meubels, materialen en kledingstukken opknapt en een tweede leven geeft.
Inspiratiekoken en receptvideo’s waarin ze gezonde, seizoensgebonden gerechten klaarmaakt met verse ingrediënten.
Met videos en korte tours geeft ze een kijkje in haar gepersonaliseerde woonruimtes en stylingprojecten.
Ze post naaitips en behind-the-scenes van haar eigen label ‘Bomb the Brand’, met updates over nieuwe collecties en eigen creaties.
Inspiratievideo’s en tutorials waarin ze DIY projecten, woonaccessoires, decoraties en kledingstukken zelf maakt.
Inspirerende posts en reels over duurzame productkeuzes, eco-vriendelijke swaps en tips om een duurzame levensstijl te omarmen.
‘Voor en na’ video’s hoe ze oude meubels, materialen en kledingstukken opknapt en een tweede leven geeft.
Inspiratiekoken en receptvideo’s waarin ze gezonde, seizoensgebonden gerechten klaarmaakt met verse ingrediënten.
Met videos en korte tours geeft ze een kijkje in haar gepersonaliseerde woonruimtes en stylingprojecten.
Ze post naaitips en behind-the-scenes van haar eigen label ‘Bomb the Brand’, met updates over nieuwe collecties en eigen creaties.